Ortopeden

Jaha, då är det dax för besök på ortopeden. Hoppas verkligen att dom har goda nyheter gällande mitt knä.
Har verkligen inte tid att bli opererad nu, mycket som ska fixas inför möhippa & bröllop.  Haha Steffi, nu är du nyfiken va?

Marie : Vi sa det, att vi kommer upp och hälsar på er. Måste ju träffa mannen som tog dig med storm :D
+ att det var ju nåt år sen vi sågs sist....

Ser ut till att bli underbart väder idag. Solen lyser, och det är klar himmel. Underbart ! Älskar denna årstid, man vet ju att värmen kommer :)
Går väl inte att missa att jag är en vår/sommar människa?  Eller hur Marie? haha


Kommentarer
Postat av: marie

Åååå vilket bra förslag av er:) Jaså han tog mig med storm..haha



Jodå visst vet jag att du gillar värmen...men inte jag...hihi

2010-03-30 @ 20:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0