Hahaha

Fick ett samtal idag...som jag skrattade. Inte sant ju *S*
Detaljer tar jag inte här, då det inte rör någon utomstående.

Säger bara till den som ringde : Kom igen....försök....

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Påsklov.....började idag. Gott med sovmorgon, gott med att inte behöva passa nån skolbuss,gott att bara slappa sig igenom frukosten:)
Mys med min älskade son hela denna vecka, och sen har vi ju 4 dagar med älsklingen också. Så gott :)
Behöver jag skriva, att jag mår kanon med min familj? 2 underbara personer som är bara mina :)
Älskar er !

Helgen flöt förbi...vart försvann den? Men kul har det varit, många skratt iallafall :)
Fick oväntat besök i lördags, precis när körslaget började,så kom Pia & Jörgen. Dom hade ostbricka med sig *mums*

Söndagen blev lugn...Steffi & Rickard kom med barnen, & dom lekte och busade runt, medans vi drack kaffe & snackade om allt i princip.
Senare så blev det biltvätt.....Regnet kom, men gjorde ju inget, min bil tvättades iallafall först, haha
Älsklingens nya bil förblev otvättad, haha


Nä, nu ska jag ta och sätta igång en maskin tvätt.
Ha det


Kommentarer
Postat av: marie

Ser ju ut att bli en bra vecka för er:)

Hade vi haft körkort o bil hade vi kommit o hälsat på. Längesen vi sågs ju

2010-03-29 @ 17:48:34
URL: http://shaminelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0