Gemensam bekant

sa till mig vad du har sagt. VARFÖR Gör du så???
Verkar till att vara en besatthet hos dig. Sorgligt.  Otroligt omoget också.
Och vilken ursäkt ska komma nu?  Undrar..... Och hur kan du leva med dig själv????


Förutom det, så har Casper varit hemma idag, han klagade i natt på öron ont, men under dagen idag,så är där inget fel på han. Pigg & glad som alltid. Så skönt, trodde min lillkille skulle bli sjuk.
Och jag får köra bil igen :) Nice :)
I morgon så är det bestämt att vi ska till syrran och hennes familj. Casper ser verkligen fram emot detta.
Ska ju ringa innan, så nån tid är inte bestämt än.

Kvällen här blir lugn, ska vila axlen så man kan kanske sova utan nån vidare smärta i natt.

O ang mitt ena inlägg om lögner osv
Tror ni inte att det började direkt i söndags???  Jodå.....som vanligt : säg inte det till nån....Men det satte jag stopp för på måndagen, då allt kom fram till den som skulle vara undangömd för sannningen.  Känns skönt att säga ifrån !

Ha en underbar kväll, det ska jag ha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0