40 år

Läste precis i min systers blogg ang min dag......
Jag HAR mailat alla i familjen, tom mamma vet att det inte blir nån fest den 20 mars !
Min bror sa att han inte fått/läst mailet...sin sak, för han hörde av sig.

Knepigt, för OM hade festen blivet av, så hade faktiskt inbjudan varit skickad.
Men som sagt....kära lilla mamma, visste också..... sedan länge !
Det är iof inte förvånande det iheller....för vem bryr sig vad jag säger??

Söndagen blir väl okej....som vanligt,så kommer inte pappa. Förvånar mig inte, varför nu, och inte dom andre 39 åren?

Oavsett.. DET ÄR MIN DAG. NI VÄLJER

Hejdå



Kommentarer
Postat av: Pia

Jaha ...vi skrev ju & skicka undrar var felet ligger då ...kan ju vara läskunnigheten eller hur man själv vill tolka saker & ting...Sen är det väl så också att man väljer ju faktiskt vem man vill gratta & vad jag vet så fyller man ju bara 40 en gång..

2010-03-12 @ 22:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0