Längesedan....

Som jag bloggade....men det har ni ju märkt....
Här har det varit full rulle....Firat midsommar, med alla vännerna & min syster med hennes familj:)
& från midsommardagen, så stannade Theodor här hos oss i några dagar. hade supermysigt med han:)

Men tyvärr så drog jag på mig en förkylning :( Så på tisdagen fick syrran tillbaka sin son.....

Mår ju bättre nu, men hostan är jobbig, och det slår lock för öronen.....så jag hör sämre nu, än vanligt :(
Men men, det blir väl bättre snart??

& det är dax inom några dagar....hihi...då åker casper ifrån oss 1 vecka.  Ojoj, hur ska jag klara mig utan min älskade pojke?

Så, detta får räcka för idag....giter inte sitta här när det är så varmt. Då är man ute i solen & njuter av sommaren:)

GRATTIS PIA PÅ DIN FÖDELSEDAG !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0