Storhandla och lite till....

Ska iväg och storhandla idag, och fixa lite tills på lördag. Känner inte alls för att putta på en tung vagn....men är ju ett måste. Har väl blivet bortskämd dom sista gångerna, då jag slapp :D....Hade ju hjälp till det tack vare revbenen....Idag så ska jag klara det själv.
Har ju gått 2 månader nu, läkta är dom inte, men känns bättre iallafall.

Sen så funderar jag på att antingen starta en blogg till , just ang Casper, eller så blir det att jag gör om denna. Undrar vilket som är bäst?

senare idag så ska jag vidare...Har en del att ta itu med, och det är lika bra att göra det idag, då det är ganska fullt resten av veckan.

Och tack Marie, dåharjag din bloggadress igen :D

Och till Anna: skolpersonalen är jobbiga,nochalanta & jag är arg, ledsen på dom. Men styrkan hittar jag igenom Casper, det är ju för han jag kämpar.
Jag svarar dig här, eller genom ett svar via mina kommentarer, då du inte skriver om du har en blogg eller inte.


Kommentarer
Postat av: Marie

Så lite så...Såg ju att du av med en del o jag vet ju att du följer mitt liv o bryr dig, precis som jag gör med dig:)

2010-01-18 @ 18:22:18
URL: http://shaminelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0