En utmaning jag hittade hos syrran

Vad gjorde du för tio år sedan:
då var jag precis nybliven sambo med Mats:)

Vad gjorde du för ett år sedan?
Började att bygga upp mitt katthem, & inskolade Casper.

Fem snacks du gillar:
Chilli ostbågar.....

Fem sånger du kan hela texten till:
My love is for you
Dig ska jag älska all min tid (bröllopslåten)
Change my heart
Oha hela natten
Var ska vi sova i natt
O många fler :)

Fem saker du skulle göra om du var miljonär:
Betala av saker, köpa gården, och ge min syster och hennes familj en summa, och ge till handikappade barn, både fysiskt & psykiskt

Fem dåliga vanor:
Ja, säg det :D....en sak vet jag, jag röker än,fast mindre, haha

Fem saker du gillar att göra:
Få så mycket tid jag kan med Casper, och med Mats. Sen så gillar jag tid med våra vänner

Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa:
Tantiga, blommiga klänningar.....



Fem favoritleksaker:
Leksaker? ochdet tror ni att jag avslöjar här? *ASG*

Fem personer jag utmanar med denna listan: Pia, Hildur,Nikki ,Åsa &Camilla
Och alla andra givetvis :D




Kommentarer
Postat av: Hildur

oj oj, jag har inte varit här inne och läst och därför inte sett tmaningen, så den får jag ju ta tag i :)

2010-01-29 @ 17:04:08
URL: http://hildur.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0