Hittade en lista...

jaha, en lista till...Måste man ju göra :)  Måste ju också utmana Hildur,Pia,Åsa & Marie att göra denna :D
Självklart får andra också göra den. Lämna gärna en kommentar om ni har gjort listan.

Hur gammal är du?  änsålänge 39
Hur bor du?  I ett hus på landet
Är du singel? Nope
Planerar du att få barn?  Nej
Har du barn?  Japp
Hur många förhållande har du haft ?  5 st
Vilket var kortast? Med Patric, 5 månader
Vilket är det längsta? Med Mats som jag är gift med, snart 11 år
Trivs du med ditt liv?  Mmmm, det gör jag
Vilket är ditt mest underbara minne?  Oj...har ju 2 :) vigslen & när jag fick Casper
The eller kaffe?  KAFFE!!!
Kött eller fisk?  Kött
Varför heter du just ditt namn? Mina föräldrar glömde vad jag skulle heta, så det fick bli Åsa. Skulle ha hetat  Marie Elsa Therese
Vilken är din högsta dröm? Att Casper ska få bli frisk ifrån sitt hjärtproblem
Har du blivet spådd nångång? Ja, ett par gånger.
Har det stämt?  Ja, speciellt när Kim & Marie såg mitt liv ( kusligt, men gud så roligt)
Vad gör du nu?  Ganska uppenbart att jag svarar på denna lista :D
Vad ska du göra sen?  Det blir en promenad med hundarna och sen hämta Casper vid bussen
Sist med inte minst,hur är ditt humör idag?  På topp tycker jag :)


Denna lista hittade jag i en tidning, den ska vara uppdelad i olika kategorier, men jag skrev den rakt av istället. Går lika bra tycker jag

Ha en bra dag alla








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0