Foton från Sundborn

Så, nu blir det lite bilder från Dalarna.

Casper står redo för en skoter tur



Fullt ös var det :D

Här kör Casper själv. Tony har lagt sina händer på sina knä. Gissa vem som var så överlycklig? :D

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lite andra bilder från Dalarna



I detta hus bor Ulla & Janne. Vi bodde på ovanvåningen

Här är det 30.8 minus....Min bil frös igen totalt....


rådjur i trädgården....Älg fanns också, men fick inte dom på bild

lek i snön...vad annars? *S*

Casper fick en snow board också

Vi gräddade våfflor en kväll, och då åt Casper grädden med hela ansiktet :D  Min sötnos :)

& givetvis så skulle grädden av från visparna :)

så här såg vägen ut mellan sundborn & falun....

Här har dom skyfflat upp all snö till en stor vall....När jag körde upp,så var det ca en halv meters drivor på denna väg....INTE lätt att köra där....Var väldigt nära på att ge upp då.

Detta var en del av alla bilder som togs....Men nu har jag iallafall laddat ner dom här....
Ha en kanondag allihopa



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0