BUP & lite annat

Tack !
Känns skönt att prata med dig. Behöver inte skriva merän så, för du vet. Jag älskar dig, & det vet du :)


Idag så var det dax för ett BUP samtal igen. Detta var det andra & nästa gång så ska planen vara klar, så vi vet hur detta ska gå vidare. Känns helt okej, för det ända som betyder nåt, är ju att Casper ska må bra.
Kännde när jag kom dit, att huvudet bultade...Var så trött...sovet dåligt & så all oro man hade i kroppen.
Huvudet är okej nu,och jag känner mig piggare.

Tyvärr så gick min lille Axel bort igår :(  , så nu är där endast ett fåtal kvar :(
Har ett svårt beslut framför mig nu, och jag vet ej hur vi ska göra.
Tänker inte ta detta i bloggen om varför eller hur jag/vi gör


 I övrigt så blir det en hemmakväll idag. Och jag ska bara tänka ut vad vi ska äta *S* Hemmagjord potatisgratäng står farligt nära på listan :D
Ska dyka ner huvudet i frysen och se vad den erbjuder :)

Ha en mysig fredag alla



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0