Lördag igen

Jösses vad veckorna går fort.....Men skönt att våren är här iallafall:)

Ja Pia...Ska försöka att hålla mig med hostan, för revbenen vill jag inte råka ut för igen . Så dålig jag var då, var nog det värsta jag har varit med om. Så den reprisen kan hålla sig borta.

Haha, ja, älgarna måste nog det, så som jag är så *asg*

Och så måste jag ju bara tala om :

CASPER KAN CYKLA !   YES!!!!   Han har inte velat lära sig innan ( typiskt ADHD), men nu sen flytten,så kom allt....Tog inte så lång tid, och sen övade han själv också.....Och vips...han cyklade :)  Mamma & pappas stora pojke :) Är så stolt :)

& så nu när våren kom, så satte han sig ute på altanen och sa : Mamma, det här är livet !
Han stormtrivs verkligen, vilken skillnad på han :)
Håller med min lille kille, det här är LIVET :)

Ni som aldrig har testat att bo på landet, gör det.....Så underbart är det....trots vintern som var *S*

Lägger in en bild på vårt hus.....
   Fint va ?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0