En proppad söndag

Söndagen blev i full rulle.....Studsmattan till Casper kom upp ( ska ta bilder) och Casper började ju att hoppa med en gång :) . Lite vår upprymning i trädgården blev det också, fast där är en del kvar. Dom som bodde här innan, har misskött trädgården rätt så kraftigt.

Peter & Berith kom en runda....Dom har bott i detta hus en gång i tiden, så dom tyckte det var kul att se det igen.
Och dom berättade lite om vilka blommor osv som finns i rabatterna. Kul :)
När vi satt ute och fikade, så började vi prata om en pool. Vi vill ju ha en STOR pool......Och ja, nu har vi det med:)
Köpte Peters på studs....Billigt & bra för en pool på 24 000 Liter :) Nu längtar jag ännu mer till sommaren :)

Pia & Jörgen tittade också in, så vi satt sen alla där ute och fortsatte att fika & prata. Skönt väder var det kan man ju lugnt säga.

När alla körde hem sen, så började Mats på middagen, & jag satt ute i solen & njöt ( bra arbetsfördelning va? ), solbrännan finns ju redan *S*

Efter middagen,som vi åt ute, så kom Anita & Hugo på en kopp kaffe. Givetvis så satt vi ute.....Och dom var lyriska över lugnet, utsikten osv.  Vi satt där i drygt 2 timmar.

Så när kl blev 20, så var jag helt slut *S*, solen tar ut sin rätt :)
Slappade i soffan ett tag, så runt 22 tiden sa denna brud Godnatt.

Idag, så lägger Eon om elnätet i vårt område....så ingen ström mellan 12.30- 16.00 idag. Med andra ord, det blir grilling i dag med :) MUMS
Dom fortsätter i morgon, men då på förmiddagen mellan 7.30- 12.00.

Röntgen på mitt knä....den tiden har kommit....men hur funtade är dom då???  SA ifrån, klart & tydligt, att en morgontid funkar inte för mig.  Och vad ger dom mig? Jo...kl 07.30 !! Ska dessutom vara där 20 min innan.
Sorry, men funkar inte alls, då skolbussen avgår 07.37 ! Stor omöjlighet allså. Så den får ändras helt enkelt.

Nä, nu ska jag ut i trädgården....Ha det



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0