25+45 idag,förkylda & älg....

Då var det födelsedagar idag, så vi säger :

GRATTIS JONAS på din 25-Års-dag :) Nu är du ju gammal *skrattar*. Hoppas du får en fin dag :)

GRATTIS LENNART på din 45 Års-dag !  Hoppas du också får en fin dag.



Och nu till ÄLGARNA :

Dom är här...varje morgon så står dom här utanför och äter :)  Jättefina är dom :)

Förkylningen har nu nått mig :(   Först var det Mats, och Casper. Dom är ännu förkylda.....Och som sagt, nu är det min tur. Tror ni inte,att jag har fått min sååååååå fina berömda hosta igen?????  SUCK.

Ha en fin fredag....


Kommentarer
Postat av: Pia

Jaha det är väl klart att dom kommer de måste ju hålla koll på dig ...:) man vet ju aldrig vad som kan hända därute..haha ..Förkylning igen men se nu till den här gången att inte hosta sönder några revben!!!! det räckte väl till förra gången & det tog ju en evighet innan du blev riktigt bra efter den pärsen...det är ju inget man vill unna någon..:( Kramiz

2010-04-10 @ 10:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0