Kaffe och prata av sig

Körde hem till en vän idag och drack kaffe. Behövde få distans till att just bara vara hemma+ att hon & jag pratade om Caspers karidolog besök.  Idag så känns det bättre med det hela,för igår orkade jag inte ens berätta för alla, men tanken på att han kan dö finns där, alltid.
Hon och jag är så lika varandra, vilken tur att man fick henne som en vän:)
Kram på dig Pia och tack för fikan och pratstunden.

Och till er andra....Det kommer en uppdatering ang Casper så fort jag har klurat ut hur man kan skriva ner det. Låter kanske konstigt, men har svårt att få ner det på just papper.
Tack ni som har skrivet på msn och kommenterat, känns bra att veta att man har folk runt omkring sig.


Kommentarer
Postat av: shaminelle

haha, framför min dörr, nähä du, minst en halv meter snö..haha

Och vet du vad, JO min pojkvän håller med dig sa han nu, fy på honom..asg

2009-10-29 @ 19:10:23
URL: http://shaminelle.blogg.se/
Kommentarer
Postat av: Hildur

du vet att du alltid kan ringa om du behöver prata!!!

vi har bara våra barn till låns och när man gått igenom det som ni gått igenom med Casper, så blir man ännu mer medveten om det.

Jag känner likadant med Lovisa och försöker njuta av varenda dag med henne för man vet aldrig om det finns en morgondag.

Lucas har jag en helt annan relation till. Mer normal... Ja, du om någon förstår vad jag menar!

2009-10-30 @ 19:56:38
URL: http://hildur.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0