Ett beslut, tungt, men rätt

Hade ju en vän som inte "ville" lyssna på mig häromdagen. 
Vi har nu tackat för oss,  för dom brutala orden som gjorde ont i oss. pricken över i-et kan man säga......

Nu låter detta som att det är en skitsak att säga hejdå för, men där ligger mer bakom. Under en tid ( sen vi fick Lillen i feb) så har det varit en massa olika saker. Frågor om allt....Har vi råd? Hur kan ni? osv.
Detta blev väldigt tröttsamt, för vi behöver INTE svara för någon om vårt liv.
vill också tillägga, att vi vet vad ni har gjort för oss, glöms aldrig bort. Men vi har också gjort en del för er !
sen om ni läser detta, det bryr jag mig mindre för, behövde prata av mig !

Blev så illa,att vi inte ens berätta för dom att Lillen fick en kompis..... Ja, han FICK . Inga pengar med i spelet *S*
Men oavsett,vi skiter ju i det, för det är VÅRT liv :)

Så, får jag presentera lilla Smilla, som är nu 16 veckor gammal :)

  Mattes & husses goa tös :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0