Torsdag

Äntligen så är det torsdag, innebär ju att vi 3 långa dagar framför oss med ledighet :)

Jag har ju ett brock i övre magmunnen sedan typ 15 år tillbaka. Inte haft några större besvär av det,vilket är ju skönt.
Har dom på sista tiden fått problem med enorma klökningar, jämt och ständigt, vilket VC kopplar till mitt brock.
Aha, okej tänkte jag. Får väl göra nåt åt saken, efter sommaren
Men, ser ut som att jag får göra det redan nu:(  . För idag när jag åt frukost, så kom en sådan smärta varje gång jag svalde. Och den vill inte gå över i heller :(
Pratade med Mats, och sa som det var. Så på måndag får jag ringa.....Vill ju inte precis ligga på operationsbordet i morgon !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0