Sista dagen

Ooooo, sista dagen....sista gången man är på förskolan, sista gången man lämnar sitt "lilla" barn...
En förändring är stor, både för föräldrar och barn.Tänk, min lille knatte ska börja skolan!
Casper är ledsen idag, men det kan man förstå efter många år där nere.

Vi får gå lite tidigare idag, tar ju tid med kryckorna. Dock så känns det helt klart att jag inte tog smärtstillande !  Men men, jag får ta senare i stället och vila mig efter det.

Och sen min goe man. Fullt upp på jobb, helt slut är han, men trots detta,så gör han allt här hemma också. Han är så mån om att jag ska vila.
Så idag ska han dammsuga,det behövs ! Och tvätta....stackaren....Jag kan ju inte ta mig ner för källartrappan med både kryckor & tvättkorg :(

Och till sist vill jag skriva så här: Nikki & Arne.....Jag hade hellre hjälpt till, än att sitta här, det kan jag garantera er !
  
Bilden är från i våras, min söte goe son :)



Kommentarer
Postat av: Monica

jag hoppas verkligen inte att dom är sura bara för att du skadade foten!

2009-07-03 @ 08:49:24
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/
Kommentarer
Postat av: Åsa

Nejdå, det är dom inte. Bara jag som är ledsen för att det gick som det gick:(

2009-07-03 @ 09:22:25
URL: http://matsochcasperforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0