Pain in the as !!!

Nä...jag är ingen nickedocka till dig....Jag sitter INTE hemma för att vänta på att du dyker upp !
Om nu inte ett sms går fram, så har jag en hemtelefon!
Attityden som körs är oacceptabel från min sida !
Jag sköter  mina kort rätt, men du....Ja, vad ska man säga. Du kan säga "hoppa" till nån annan,dom kanske hoppar, men INTE jag!
Tänk lite först innan du uttalar dig. Fakta är alltid bättre än en massa lögner.
Du ska ha, du kräver.....Har jag krävt dom pengar du fortfarande är skyldig mig?  Nääääää
Ta dina krav och gå nånstans där det är varmt !
Kör i morgon, men du...jag slänger faktiskt av dina saker mitt på din gård innan. Får ju göra så,då du tror att man alltid här hemma då det passar dig !

Vänskap finns inte mer......Inte efter krav,antagande,lögner och framförallt inte efter en dataförlust, som JA, du/ni så "snällt" orsakade till Mats. Inlovat att detta skulle fixas inom en vecka, har nu tagit 6 månader !

Har ett citat som är såååååå sant, tillägnat till dig :

Bli älskad för den du är, inte som den person som andra vill att du ska vara !



Måste jag vara hemma alltid? Måste jag anpassa mig efter andra? NEJ !!!!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0