Klantskalle nr 1, det är jag

Vi fick ju ett riktigt åskregn här i går eftermiddag. Det regnade så vi inte såg grannen på andra sidan gatan!
När regnet kom,så välte parasollet, och jag fick gå ut och ställa upp det, och veva in det, och sen var det bara till att lägga ner det åt sidan.
Mats la över kontakterna som är till poolen, och bad mig att hämta en plastpåse.....Javisst,  det klantade jag ju till direkt !
Går in i köket( var så blöt), och tar 2 steg, och halkar jag !!!  Höger benet vreds konstigt, så konstigt att jag trodde direkt att jag hade brötit det !
Men....som tur är, så är det "bara" en stukning, och ett kanon snygg svullnad !
Så, visst är jag en klantskalle ?  *skrattar *

Dock så badade vi sen, när solen var framme igen:)
Grannen på den ena sidan, glodde som en....ja, vet inte vad, när jag tog av mig dom blöta kläderna på terassen( hade fått ett ofrivilligt dopp). Jag frågade om han ville nåt....då gick han, men 2 sec var han där igen och glodde.....Då frågade jag han om han var pervers !
Det räckte nog, för jag såg han inte mer den kvällen!



Kommentarer
Postat av: shaminelle

Ajdå vad klantig du var ja..haha..men tur att du inte gjorde dig så illa:)

Jaså en nyfiken granne oxå, mindre kul ju:(

2009-07-01 @ 14:26:27
URL: http://shaminelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0