Doktorn igen...

Var hos min läkare idag, har varit sjuk sen 3 veckor tillbaka, dock är jag bättre med luftrörskatarren. men hostan är ju där....Och jag hostade i sönder revben för 2 veckor sen. Gör så ont ! Men smärtan har ju inte avtagit, utan ökat, så därför var jag hos doktorn igen.
Hon kontaterade att jag hade lyckats hosta isönder ett revben till....Så nu är det 3 st . SUCK.
6 veckor räknar hon med innan det länger sig så pass att jag inte ska ha ont. Kul va?

Men trots detta,så är jag gladare än pålänge. Trivs som fisken i vattnet :) Så jädrans skönt att slippa allt tjafs,tom skönt att slippa allt tjafs ang en viss tonåring. Snacka om att man känner sig fri :D

Katthemmet är på g att bli färdigt invändigt. Katterna trivs jättebra :) utegården till dom, byggs till våren, då det är lite varmare ute.

Lovade er att lägga in kort påmitt nya boende, och det kommer. Ska lägga in programmet idag, så håll tummarna på att det går bra. Går det bra, så kommer fotona idagarna.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0